خدا گفت : ببرینش جهنم !!! برگشت و نگاهی به خدا کرد ... خدا گفت : نبرینش !! او را به بهشت ببرین ... !! فرشتگان سوال کردند چرا ؟؟؟ جواب آمد !! چون او هنوز به من امیدوار است ......